Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 9, 2009

Aimy @ 5 months old

Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah SWT...hari ni Aimy dah cukup 5 bulan...maka dengan itu juga, genap sudah 5 bulan aku & hubby meniti dunia keibubapaan... sudah mula dpt menyesuaikan diri sebagai mama & abah...tp masih dlm proses mempelajari utk menjadi ibubapa yg terbaik...masih byk yg perlu di diketahui & diperbaiki...masih mengira budget itu & ini...masih bertanya utk aper itu & untuk aper ini...masih menyoal blh kah itu & blh kah ini...masihhh...masihhhh...masihhhhhh.....

Dah masuk 5 bulan... x byk perubahan ttg milestone Aimy dari 4 bulan++... still x leh menerap... aku dah risau... Patut ker aku risau???...cuba pujuk diri sendri...mungkin "lain baby lain developmentnya"... xpelah asalkan aimy sihat, aktif...xde sakit2...aku dh cukup bersyukur...

Secara ringkasnyer Aimy dah...
  • mula melonjak badan & sua tgn suruh angkt bila nmpk org lalu...
  • mula buat muka sedih bila mama nk gi work...
  • mula ketawa berdekeh2 bila org agah...
  • mula byk mulut... ckp byk dlm bahasa dia sorang jer phm...
  • mula jilat2 bibir bila tgk org mkn...

Pagi2 lg mama sibuk amik gmbr Aimy...nk masuk dlm blog la tu...ni masa on d way nk g rmh mak tok... Aimy x mandi lagi...malulah kwn2 aimy tgk muka bgun tdo nie....

5 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya pun x mandi kalo nak pegi umah pengasuh..mandi awal2 sejuk laa :D
happy 5 mths old !!

Aku Bukan Bidadari said...

wah dh lima bulan.. happy lima bulan young... hi hi hi

MamaAimy said...

tq Nuha..tq mummy ayra...

Cik Aimi Husna said...

waa dah besar aimy.nanti leh main sama2..huhu nanti kalo org panggil kita, sama2 kita toleh ye hihi.

aimi pun lmbt leh meniarap auntie.sbb aimi malas..hihi.aimi lg suka berdiri.mama la yg kena pegang..

MamaAimy said...

org kena panggil kita...

Aimy Y & Aimi I

hehe..