Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 8, 2010

Bila mama sibuk di dapur

Bila mama sibuk masak ni di dapur.....

Ikan tenggiri masak taucu yg masin walaupun tak letak garam langsung...hehehh

aper lak Aimy buat kt dpn??.... Jom intai

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^






Aper2 jelah nak oii..asalkan bahagia....huhu

7 comments:

ImanRifqi08 said...

cian mama aimy nak cuci karpet nnt....perangai sama ja cam iman...sabar jer la wahai kaum ibu...:-)

rieda96 said...

emmmhhhh budak2 memang suka cam ni kan..

tulip said...

aiyooo.. aimy. ibu masak ikan taucu, aimy buat air yer..
sama cam nabil kalau dpt air kotak habis satu rumah dia siram.

iem said...

salam kenal,
alahai comelnye aimy nii..
sama cam faiq ada je keje dia kalau ditinggal sendiri hehe

** Perfect Love ** said...

hak hak hak..
ibu memasak di dapur.. anak pun memasak di depan.. huhuh

MamaAimy said...

iman: betul2...kaum ibu mmg kena byk sabar..huhu

rieda: betul lah, budak2 semua mcm ni kan...

tulip: dorang suka bg mama buat excercise...leh buang part2 yg byk lemak :)

iem: salam kenal, aimy klu tglkan sndri dia nangis...tp klu bg benda yg dia brkenan tu diamlah...tp mcm dlm gambar tulah jdnyer... :)

perfectlove: mama sibuk...anak lagilah sibuk...hehe

ellis said...

aimy... aimy... mesti baby aimy pun nnt macam ni jugak bila ditinggalkan sendirian... ada je keja ek.... tp cutela aimy buat cam tu.. aunty suka.. ciut sangat!!!