Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 17, 2010

Zoo Negara

Hi kwn2...lama x jumpa kan... Aimy bz la... nk tulis blog pun mcm xde mood jer.... hari ni aimy gagahkan jugak lah tulis blog...takut lama2 nti bersawang pulak blog ni....

Aimy cuma nk cte, hari selasa lepas sepupu aimy dr terengganu dtg rmh Aimy... maklumlah cuti sekolah... hari tu mama & abah x keje sbb nk bwk tetamu jln2... so hari tu kami pergi ke zoo negara... walaupun zoo negara ni sejengkal je dr rmh aimy.... (hehe...dlm 15 minit) nilah pertama kali Aimy jejakkan kaki ke zoo negara... sebelum ni mama x nak bwk sbb Aimy belum kenal binatang dlm tu... skrg Aimy dh kenal byk... so mama ckp best la sket...

Gambar x byk... sbb mama lupa charge bateri kamera...layan jelah aper yg ader yer... :)




gambar terpaksa dikecilkan... sbb makin besar gmbar...nmpk makin besarlah badan mama skrg...heheh...



p/s: sgt mahal la zoo skrg ni... RM20 utk dewasa + RM2 klu nak naik tren dlm tu... dh la binatang mcm x byk... singa nmpk 2 ekor je... tu pun yg sekor dh tdo...nk tgk muka pun susah... mcner nk cuti2 Malaysia ni?...

3 comments:

tulip said...

bestnya aimy... masa nabil pegi tak nampak pun harimau, harimau tido lg.. huhu

MamaAimy said...

tulip: tulah kan...binatang x byk... dh tu tdo pulak...xpelah... byr mahal tu niat sedekah jer kt binatang2 dlm tu ...hehe

Elyn said...

we all plan nk pi zoo gak... tp tah bile masa nyer hihihi