Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Monday, July 20, 2009

Bila dua A bertemu

Sabtu lepas... Mama bwk Aimy g rmh kwn Aimy... Nama dia Ayra... Ni 1st time Aimy jumpa Ayra... selalu Aimy jumpa Ayra di alam cyber jer... Aimy g rmh Ayra sbb nk bg hadiah beday Ayra 1 tahun hr tu & pd masa yg sama Aimy nk amik hadiah yg mummy Ayra nk bg ms Aimy br lahir dulu... Aimy dpt play mat...lawa play mat tu... punyalah lama mummy Ayra simpan... Sampai umur Aimy skrg dah 8 bulan lebih... nasib baik Aimy xde adik lg...klu tak mama bg adik Aimy yg main play mat tu...hehe...


Baru dpt...terus bukak & main....

Aimy & Ayra... agaknyer ayra tgh pk..."besar sok aku nk buli budak ni"...

Ayra & hadiah yg Aimy bg... Nak tau hadiah aper??... tgu mummy Ayra post dlm blog dia...

Konon2 nyer Ayra nk bukak hadiah...tp daddy yg kena bukakkan...Ayra lebih minat layan tv dia...hehe

Ayra Rahadatul Aisy...budak puteh yg comel...

Nur Aimy Marissa... the 1 & only my lovely daughter.... Mama love Aimy so much....

5 comments:

Elyn said...

wahhh 2 A bile nk jumpe 1 W??? hihihi

MamaAimy said...

hehe... 1 W tak jemput pun dtg rmh....

m.e.r.a.h. said...

2 A bila nak jupe 1 A yang kecik plak? hiks...

Nina said...

Jom la gather bersama2.....A kat langat nak join gak....

MamaAimy said...

merah & Nina :

InsyaAllah...bila2 free kita gether bsama2... blh arr semua 4A (Aimy, Ayra, Alesha & Anas + 1 W (wafiq) bertemu...

msti meriah kan... :-)