Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 3, 2009

2nd dating without Aimy


Selama ni asyik dgr org brcerita psl cte transformers best... Dan smlm utk kedua kalinyer aku & mr hubby kuar dating tgk wayang tnpa Aimy... mmg best ctenyerr... part paling mndebarkn bila optimus prime tu mati...huhu...(x blh cte lebih2...nti x suspend utk yg blum tgk)... blh bg 5 bintang... pd yg lum tgk lg..leh arr g tgk...tp jgn bwk anak2 masing2... cte ni x sesuai utk budak2...kang takut depa transform jd lain plak.. hehe....

Movie Title: TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen
Location: TGV, Jusco Prima Kepong
Date: 2/7/09
Time:
10.30 am


7 comments:

m.e.r.a.h. said...

best la leh tgk wayang..mesti syok kn leh dating.. kalau kami nk tgk pon kena tipu2 kat mak.. coz anas mak saya yang jaga..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seb baik dah tengok ini wayang..hahaha..tak jeles :)bila nak dating tanpa nuha lagik ni..hikss

MamaAimy said...

Merah: a'ah..saya pun bohong sunat kt mak... pagi antr aimy konon2 g keje cam biasa... tp rupanyer melencong tmpt lain... nak brterus terang..mcm x trkeluar nk ckp... :-)

eliss: hehe...sbb jeles tgk awk dating arrr ni...

MamaAimy said...
This comment has been removed by the author.
Aku Bukan Bidadari said...

weh apsal ko bg tau optimus prime mati..betul ke dia mati..aku tunggu citer tu kuar kat HBO jer lah

MamaAimy said...

tgk arr cpt....lama2 dh basi x best...

Nina said...

Shiokkan daoat dating berdua2an dengan hubby merangkap 'bf' kan...ekekek...bila lagi dapat peluang mcm tue...