Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 10, 2009

Kami kembali bersiaran...

Sunyi sepi blog Aimy bln ni...dah lama sgt x update... dh brhabuk dah... x update bukan sbb bulan puasa ni aimy & aku tak brdaya nak berkarya...tp sbb tok ayah Aimy warded hampir 2 mgu akibat serangan jantung... Alhamdulillah... tok ayah semakin beransur sembuh & smlm dah dibenarkan pulang ke rumah...

Sepanjang tempoh tok ayah di hospital... aku trpaksa brcuti... sbb xde org jaga Aimy... mak tok plak...blh dikatakan sepanjang masa brada di hospital utk jaga tok ayah...

Melalui saat2 genting... hampir kehilangan org yg kita sayangi... amatlah mndebarkan & menyedihkan... tidak brsedia utk sebuah kehilangan seseorg yg amat penting dlm hidup... selama ni tok ayah jarang2 sekali nmpk sakit....apatah lg mengetahui yg dia ada sakit jantung... Byk benda yg brmain dlm kepala masa mdpt berita tok ayah sedang kritikal...cukup ke apa yg dah di beri sebagai mmbalas jasanyer & mcm2 lg... apa2 pun semuanya atas ketentuan & kehendakNya... Ramadhan tahun ini kita di uji begini...tahun2 hdapan apa lah pulak... semuanyer utk menyedarkan kita yg segala2 yg kita miliki di dunia hanyalah pinjaman sementara... bila tiba masanyer semuanyer akan kembali pd ciptaanNya yg hakiki... sama ada kita redha atau tidak...itu adalah sesuatu yg pasti...


Cukup lah utk cte2 sedih ni... sebelum manik2 jernih tu terjatuh... pasni nk update latest story pasai aimy plak & nk jenguk blog kwn2... rindu bangat... msti byk cte2 menarik blog u all... brpa hari plak lah nak khatam ni...


Akhir kata...Slmt brpuasa & Brbuka.... :-)



4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dah nak abes puasa, baru bersiaran..pasni leh update psl baju raya aimy k...

semoga tok ayah sihat2 selalu,Amin :)

MamaAimy said...

eliss: tq... Amin. td sempat jenguk blog Nuha..bestnyer dia dh pandai jln... Nti bila free saya komen yer... :-)

Aku Bukan Bidadari said...

semoga tok ayah aimy sihat2 sejahtera..

MamaAimy said...

mummy ayra: TQ..Amin