Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 18, 2010

Kamus Bahasa Aimy... Part 1

1. Abah = Abah
2. na nak = nak & tak nak (dua2 bunyi sama je)
3. tat = cat
4. bird = bird
5. ishhhh/syyyy ( tak tau nk eja camner) = fish
6. top = tutup



Itu je yg dpt dikesan setakat umur 1 tahun 4 bulan 9 hari... masih menuggu Aimy sebut mama... bila nangis nk tdo kadang2 ader jugak bunyi maaaaaaa... kdg2 ntah aper2 dia sebut... huhu... xpelah 6 words tu pun dah bagus sbb sebelum ni mama risau 1 perkataan pun dia x pandai sebut.... Alhamdulillah new improvement... go go babe... love u....


opss... tertinggal 1

7. aimy dah pandai sebut "nak airrrr"...... :)

5 comments:

Elyn said...

salam mama aimy..... hiks makin bertambah kamus kata die ek!!

MamaAimy said...

Elyn: hi.. baru2 ni jer dgr dia blh sebut... sebelum ni x pun... kamus kata wafiq mesti dah berjela kan.. :)

tulip said...

good girl aimy...

Cik Aimi Husna said...

hi aimy..lama xmelawat awak.dah bnyk rambut awak ye.saya pun dulu saje malas nak sebut mama.bg mama tertunggu2.kamus saya pun lebih kurang awak jgk.tmbh 1 lg...snip=sleep hihi

practise sll ye aimy.nanti kite borak sama2

MamaAimy said...

tulip: tq

Aimi: ok, nti kita borak sama2, awk pun practise lg ye :)