Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 15, 2011

Aimy : 2 Tahun 4 bulan

  • Dah pandai buat ayat bila berckp...
  • Dah blh kira & kenal number one - twenty
  • Dah kenal byk jenis colour... Red, Blue, Green, Black, White, Yellow, Purple, Orange
  • Dah kenal byk jenis binatang termasuk bunyinyer sekali...
  • Dah kenal byk jenis shapes - Circle, Square, Triangle, Diamond, Star, Love.

Latest photo - taken on 5.3.2011

Senyuman paling manis dr Aimy utk semua pembaca blog permatahati-babyaimy


* Just want to keep this as a record for her education improvement

5 comments:

Kancilbiru said...

comel betul...

p/s: mama aimy, nak pakai PB tak? cantikkan badan, jaga kesihatan, anti-kanser...

email KB apa2 saja, niza@kancilbiru.com untuk apa2 saja pertanyaan...:)

MamaAimy said...

KB: Mekasih :)

Buat masa ni x rs nk beli lg... klu berminat nti sy cari KB ye...

coretan saya said...

kejap je dah dua tahun lebihkan ..comel je pic aimy posing

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai comel lah dah pandai macam2.nuha setakat membilang sampai 10 ajer.sebab ummi dia malas :p

MamaAimy said...

iem: bukan senang nk dpt amik gmbr posing mcm tu...slu x nk tgk kamera je...

eliss: Aimy bljr dr CD brainy baby... Nk harap mama, dia pun malas jugak... :)