Aimy Membesar

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 30, 2009

New Helper @ Kitchen

Ni pics ari ahad lepas... seperti weken yg lepas2... dok umah jer...psl abah keje... anak dara aku yg sorang tu semakin rajin mmbantu mamanyer buat keje di dapur... aku sibuk nk masak...dia pun sibuk gak...nak tgu dia tdo... x tdo2... so bwk jelah dia ke dpur sambil memasak..

1) Ni fav spot Aimy klu g dapur... rak pinggan... pinggan kaca kena ltk kt ats...klu x... abis kena baling dgn dak kecik yg rajin ngemas tu...

tgk tu...bz nk amik pinggan mangkuk dia...buat muka x brsalah bila mama pndang...

2) Dah puas main kt rak pinggan...dah abis tunggang trbalik benda kt ctu...beralih lak kt peti ais...

ishhh!!!...susahnyer nk bukak..ketuk2 jelah...


2) Toys baru ...umpan supaya Aimy x dtg dkt dgn tmpt masak...

Aimy bagi jatuh...mama kutip...Aimy bg jatuh ...mama kutip... (ulang 20 kali)... arghhh... penattt betul... Aimy suka buli mama....uwaaaaaaaawaaaaa.........

4 comments:

tulip said...

aimy.. girl kene rajin.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rajinnya aimy..nuha pun suka main kat peti ais..kalo ummi bukak peti ais,mesti saya sibuk sekali nak tengok..:D

xoxo,
Nuha

MamaAimy said...

mama nabil: Aimy mmg rajin sampai mama slu pening kpala...

Ummi Nuha: bestkan main kt peti ais...saya pun sibuk klu mama bukak peti ais...

m.e.r.a.h. said...

comel jer nampak aimy mengemas kat rak pinggan tuh.. buli mama aimy lagiiii...